Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Jiří Č.
19.07.2024
1.001.001.001.001.00
Celkový názor:
U matrace nebyl přiložen žádný produktový list. Nevíte jaká strana je tedy měkčí. Navíc barva pěn ani ergonomické zónování neodpovídá zobrazení matrace vyobrazené v obchodě. Přemýšlím zda jsem dostal správnou matraci. Neodpovídají na e-maily.
Avatar Jana Z.
07.07.2024
4.504.504.504.504.50
Celkový názor:
Vše vpořádku,spokojenost.
Avatar Ludvik Z.
24.06.2024
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rychlost koupeni a dodani,perfekt
Avatar David V.
07.06.2024
4.504.504.504.504.50
Celkový názor:
Vždy perfektní rychlé kvalitní
Avatar Jiří C.
29.05.2024
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Vše ok.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?


Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete
reklamovat výrobek zakoupený na kralmatraci.cz. Vaši reklamaci vyřídíme
v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od
doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

• Vždy je nutné výrobek doručit na naši provozovnu za účelem posouzení
či odstranění vady.

• Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.

• Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii
prodejního dokladu (faktura) a vyplněný reklamační formulář.

• uplatnění reklamace musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a
jednak vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace.

• Výrobek následně zašlete na adresu: MISTR MATRACÍ, Starodubečská 100/13, 107 00 Praha-Dubeč

Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE