Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Michaela S.
11.05.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlé jednání Akční nabídka Rychlé dodání
Avatar Ivanka J.
27.04.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Dobré ceny. Rychlé dodaní. Kvalitní.
Avatar Hana K.
16.03.2024
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Milý, ochotný... spokojenost, takovýchto obchodů více...
Avatar Markéta Z.
15.01.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost a spolehlivost s matrací
Avatar Jaroslav D.
11.01.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Cena

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?


Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete
reklamovat výrobek zakoupený na kralmatraci.cz. Vaši reklamaci vyřídíme
v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od
doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

• Vždy je nutné výrobek doručit na naši provozovnu za účelem posouzení
či odstranění vady.

• Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.

• Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii
prodejního dokladu (faktura) a vyplněný reklamační formulář.

• uplatnění reklamace musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a
jednak vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace.

• Výrobek následně zašlete na adresu: MISTR MATRACÍ, Starodubečská 100/13, 107 00 Praha-Dubeč

Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE