Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Klara D.
01.07.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
rychlé dodání zboží profesionalita kvalita zboží 100% super ceny
Celkový názor:
Dobrý den, již po druhé jsem u vás objednala matrace a nemohu si je vynachválit! Cena a kvalita - v topu! Děkuji a ráda doporučím známým. S pozdravem, K.Dendisová
Avatar Helena M.
26.06.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
rychlé a bezproblémové vyřešení zakázky.
Slabiny:
o žádném problému nevím
Avatar Martina Machylova M.
15.06.2025
1.001.001.001.001.00
Celkový názor:
Ani po týdnu neznám termín doručení. Hlavně, že chtějí napsat recenzi :-(
Avatar Zuzana P.
14.06.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
odesláno okamžitě živý člověk :-) na telefonu pro poradu s výběrem
Avatar Jitka T.
10.06.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Výběr

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?


Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete
reklamovat výrobek zakoupený na kralmatraci.cz. Vaši reklamaci vyřídíme
v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od
doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

• Vždy je nutné výrobek doručit na naši provozovnu za účelem posouzení
či odstranění vady.

• Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.

• Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii
prodejního dokladu (faktura) a vyplněný reklamační formulář.

• uplatnění reklamace musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a
jednak vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace.

• Výrobek následně zašlete na adresu: MISTR MATRACÍ, Starodubečská 100/13, 107 00 Praha-Dubeč

Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE

string(3) "cms"