Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Soňa K.
13.02.2025
1.501.501.501.501.50
Výhody:
Dobrá cena Zboží zatím nedorazilo, objednáno před týdnem
Avatar Miloš L.
12.02.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Skvělý výběr matrací a rychlé dodání vybraného produktu.
Avatar Karel B.
09.02.2025
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Perfektní
Avatar Eva J.
31.01.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Zboží došlo obratem a vpořádku.
Avatar Erika Č.
04.02.2025
4.004.004.004.004.00
Výhody:
příznivá cena rychlé dodání
Slabiny:
ve firmě nikdo nečte maily
Celkový názor:
Dodání proběhlo rychle, nicméně jsem již při kontrole odeslané objednávky zjistila, že ve formuláři přeskočilo osobní vyzvednutí na dodávku poštou. Ačkoli jsem obratem informovala obchod mailem, že chci vyzvednout osobně, na můj mail nikdo nereagoval a matrace mi byla odeslána poštou....Což mi logisticky zkomplikovalo situaci. Jinak vše OK

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?


Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete
reklamovat výrobek zakoupený na kralmatraci.cz. Vaši reklamaci vyřídíme
v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od
doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

• Vždy je nutné výrobek doručit na naši provozovnu za účelem posouzení
či odstranění vady.

• Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.

• Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii
prodejního dokladu (faktura) a vyplněný reklamační formulář.

• uplatnění reklamace musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a
jednak vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace.

• Výrobek následně zašlete na adresu: MISTR MATRACÍ, Starodubečská 100/13, 107 00 Praha-Dubeč

Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE

string(3) "cms"